hiphop

Hiphop Kids 1A - woensdag 17u-18u

Hiphop Kids 1B - woensdag 18u-19u

Deze cursus richt zich tot jongens en meisjes  van de lagere school (vanaf het 3e leerjaar) die nog nooit hiphop gedanst hebben. In de les leren ze de basistechnieken en -houding van hiphop. Zoals u kunt zien worden er twee groepen ingelegd. Deze twee groepen krijgen exact dezelfde les, we splitsen deze op omdat ik maximum 20 leerlingen per groep aanvaard en de vraag te groot is om slechts één groep te organiseren.

Lesgeefster: Elke

Hiphop Kids 2 - woensdag 19u-20u

Deze cursus richt zich tot jongens en meisjes van de lagere school (vanaf het 3e leerjaar) die al ervaring hebben met hiphop. De basistechnieken en -houding moeten gekend zijn.

Lesgeefster: Elke

Hiphop Teens 1 - dinsdag 18u30-19u30

Deze cursus richt zich tot jongens en meisjes van de middelbare school die nog nooit hiphop gedanst hebben of lagere school kinderen die reeds ervaring hebben. De basistechnieken en -houding worden aangeleerd doch op een vlottere manier dan bij de kids. Algauw gaan we over tot de verschillende stijlen binnen hiphop die we verwerken in de choreografieën.

Hiphop Teens 2 - dinsdag 19u30-20u30

Deze cursus richt zich tot jongens en meisjes van de middelbare school die minstens 2 jaar hiphop ervaring hebben. Alle technieken en houdingen moeten gekend zijn. De gevorderde les richt zich tot het aanleren van complexe choreografieën en vereist ook meer partner- en groepsdynamiek t.o.v. het individuele dansen bij de beginners.

Hiphop Adults - dinsdag 20u30-21u30

Deze cursus richt zich tot volwassenen die ervaring hebben in hiphop en/of andere dansstijlen en zoeken naar uitdaging! Bij de Dancemix groep op donderdag is het niveau open level. Bij Hiphop Adults kom je als je net dat tikkeltje extra zoekt ;-)