lesgevers

82673346-02f6-47ae-a513-0c4f936b8e0d.jpg

Hallo! Ik ben Elke Blancke en ik ben de oprichtster van VID! Mijn biografie en visie over dans kan je lezen op de tabbladen VID en Biografie.

Gezien mijn opleiding als LO-leerkracht (die ik ook deeltijds uitoefen) hou ik ervan om via dans aan de conditie te werken! Zumba en Dance Workout zijn mij dan ook op het lijf geschreven! Ook de lagere school kinderen en kleuters neem ik voor mijn rekening. Ik hou van jonge kinderen, hun fantasie en openheid naar de wereld toe. Ik probeer hen de basis van hiphop en modern bij te brengen op creatieve, speelse wijze!

​

Hi, ik ben Britt Neirynck, momenteel nog studente aan de HoGent in de lerarenopleiding voor kunstvakken. Ik startte met dansen toen ik 6 was, met als doel prima ballerina te worden. Ballet, jazz en modern waren de stijlen die me vooral interesseerden. Later, op 12-jarige leeftijd ben ik me hiernaast ook beginnen verdiepen in de urban dansstijlen zoals hiphop en house. Zo stond ik in 2022 met mijn team M-Track op het WK UDO in Blackpool met een trotse vierde plaats. Ik ben vooral een fervent freestyler dit zowel in hiphop als contemporary en kan niet wachten om m’n ideeën te delen met jullie!

Britt.jpg
Kenneth.jpg

​

Hallo! Ik ben Kenneth Vandenbroucke. Ik dans al sinds mijn 11de. Ik heb in verschillende dansscholen lessen gevolgd, veel shows en competitie gedanst in België en het buitenland. Hiphop is al altijd de stijl geweest die het meest in mijn lichaam zit en waar ik me comfortabel in voel. Nog steeds dans ik zelf bij The Fam in De Stroate in Kortrijk. Zo blijf ik actief in de hiphop wereld!

Hey, ik ben Ismaël Boulate en dans sinds mijn 12e. Daarvoor heb ik geturnd, wat een perfecte start voor break bleek. Daarna kwam ik in Gent bij Together We Stand United We Fall terecht. Ik kreeg er training van Sam De Waele die een 10tal jaar geleden met team Schmetta wereldkampioen werd. Ik won zelf in 2023 de Red Bull BC One, met deze titel mag ik mijzelf de beste breaker van België noemen. In mijn lessen vind ik het belangrijk om de mindset van break bij te brengen, de cultuur over te brengen en uiteraard ook de moves aan te leren!

Ismaël.jpg